a book "château sergo"

something is going on out there... but we hardly leave "ourselves".

Wednesday, June 01, 2005

uyuyamıyorum
yarın bugün oldu ve ben hala dündeyim
senaryomu aradım saatlerce
buldum da
ama hayatımın doğaçlama senaryosunun şartlanmışı ince bir ipte asılı şuan
farklı bir "şartlanmış"ı olsa bütün bunların ne güzel uyurdum tam şu satırları yazdığım anda
aman da ama...
30 gün sonra 23 yaşıma geleceğim ve "iş"in komik tarafı şu ki: yaşayacağım 30 gün yaşadığım 22 sene ve 11 aydan daha "uzun" geliyor (ne garip bir cümle)
burada beni çözebilirsiniz
ellerim bağlı değil ki ama
kendi kendimi bazen "chained to the gates" görüyorum ama değilim ki
bütün bunlar "sevgi" isteği/arzusu sadece
hayata atıldım resmen, ve ne yazık ki babam beni hiç de bumerang'a benzetmemiş
annemi seviyorum ben
anlıyorum ben
para para para
delirtmez mi insanı...
bir ilan vermek istiyorum bir de,
"hayat arkadaşı arıyorum" diye
neden herkes bu aralar kendisinden kurtulmaya çalışsın ki
çok basit
"god is dead, party in the morgue" - lafı mesela...
kendilerini ne sandılar ki - sonunda anlıyorlar, ama geç oluyor
ben de kendimi tanrı sanırdım önceden - ama "tanrı" yerine "sanrı" çıkmış ve... bana dayak atıp sonsuzluğun içinde kaybolmuş çoçuğum olana kadar (bir kaç ders vermek için) dönmeme sözüyle.
rüya görmeyi çok seviyorum ben ama gene de
rüyalarım BENİM çünkü - rüya da bir çeşit sanrı çünkü
rüyalarımda özgürüm
burada özgür olduğum için
ama bazen fazla kaptırıyorum kendimi
ve alarm çaldıktan sonra uyanmamak için işe gitmiş gibi bir rüya kurup devam ediyorum Tanrı rolümü
böyle insan yemeksiz, susuz, hareketsiz yaşayabilse - Tanrı olmak isterdim ama...ne yazık ki...
Uyan dostum uyan!
Kapital seni bekliyor
Kapital büyümek istiyor
Kapitalin sana ihtiyacı var
Senin de sevgiye ihtiyacın olduğu gibi ;)
(göz kırpıyor bir de farkettiniz mi)
ilanımı yarın gazeteye versem ne olacak ki
"deliye bak" derler editörler gülerler azıcık sadece
bu kadar basit...
"eş"leşmek isteyenler için bir kısa devri...
zzzzzzııııt zzzzıııııt...
kuşların sesi geliyor, ne güzel
beni duymuşlar galiba, özel
senaryomu buldum, harika
devam et şimdilik göğsümdeki darbuka!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home