a book "château sergo"

something is going on out there... but we hardly leave "ourselves".

Tuesday, June 21, 2005

Private

"Özel" nedir?
TDK'ya başvuralım:
1. Yalnız bir kişiye, bir şeye ait veya ilişkin olan;
2. Bir kişiyi ilgilendiren veya kişiye ait olan, hususi, zatî;
3. Devlete değil, kişiye ait olan, hususi, resmî karşıtı;
4. Her zaman görülenden, olağandan farklı.

Bana özel o kadar az şey kaldı ki. Çok fazla paylaşmaktan Hyde Park'taki tribün oldum resmen. (South Park olmasın da)
Neye yaramış?
Bir açıdan "siyasi" oldum, diğer açıdan ise "teşhirci" çıktım...
Bir evim bile yok...
Gerek var mı ki?
Kofi Annan'ın yerini almak isterdim, ama...

Şimdi bir döneklik yapalım:
Yalnız bana ait olan, ve yalnız beni ilgilendiren, hususi, zati, her zaman görülenden, olağandan farklı bir şeyim VAR(!), evet...
Ne olduğunu da söylemem, göstermemde(!)...
Ancak "hiç kimseye mi?" sorusunun yansıması da olmak güç olmaz mı şimdi...
Olur tabii ki, çünkü hayatımın hangi dönemimde hususime başkasının bakışına izin verebilirim ki?
Sevgi mi nedir?
Aşk diye bir şey yokmuş...
Kötü oldu şimdi bu...
Eşcinsellik sizce terbiye mi mizaç mı?
Yoksa biseksüellik bir ihtiyaç mı?

Nereye "getirdiğimi" tahmin edenler için "."
Henüz anlamayanlar için "..."
Çok meraklı olanlar için: "sonra"
"Hiç de bile" diyenler için "$"

Demek istedim ki:

Paraşüt açmana gerek yok
Düşüyorsan,
Korunmak neye yarar
Seviyorsan.
Saldırı mı olsun herzaman? -
Anlamam!
Benim bir şeyim var -
Anlatamam!
Yansıtmayan ayna keşfet,
Zırhını giy, beni affet!
Sana gösterdiğim için
Seni düşünmediğim için.
Kendimi düşünmemek
Bana düşer.
Paraşüt açılırsa - biçer:
Yaylım ateşiyle değil -
Pahasıyla, değeriyle,
Uçuş zevkini yaşatan öznesiyle,
Nesnesiyle.
Özneyle nesne sevişmezken
Umumi tuvaletin duvarına bak sen!
Yazılmamış kurallar üzerinde kurulmuş
Kavrulmuş
Ve
Düşmüş.
(Paraşüt neden ürkmüş?)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home