a book "château sergo"

something is going on out there... but we hardly leave "ourselves".

Thursday, June 16, 2005

kusamadım

Dün sandığım su bardağı lens bardağı olarak çıkıverdi - algılarım bir anda canlandırdığında.
Yani başkasının lenslerini içtim yanlışlıkla su içeceğime :PPPP
İçimde başkasının gözleri var şuan - resmen "John Malkoviç Olmak" gibi birşey ;)
Ve de çok rahatsız ediciydi - lenslerin simgelediği şeyi içmiş olmak, kusacaktım bir an ama yapamadım...
Şimdiyse hala biri beni içimden gözetliyor...:(
Ben de "takıntılı" bir neurotic'mişim, yaw....:(

4 Comments:

At 23 June, 2005 01:46, Blogger sothyz said...

herkes huylarını "unique" sanmak ve onlara nevrotik, obsesif gibi isimler koymak ister; yoksa öyle değil miydi?

 
At 23 June, 2005 12:02, Blogger semenov said...

sothyz'e: ben seni "unique" sandım, ancak nevrotik, obsesif gibi isim de koymadım.

kendimi de "unique" görüyorum evet, ancak bir çeşit farklı isim de koyarım arada sırada...
yani "öyleydi" bir açıdan, ki o isimlerin "kavramlaştırmayı" da ben kendim yaparım
mesela: "Şöyle Benim Z"sin sen, öyle değil miydi?

 
At 23 June, 2005 12:13, Blogger sothyz said...

kötü bir şey söylemek istememiştim., öyle anlaşıldıysa üzgünüm.

 
At 23 June, 2005 13:51, Blogger semenov said...

kötü bir şey söylemek istemediğini biliyorum :)
kötü anlaşılmadı yani

 

Post a Comment

<< Home