a book "château sergo"

something is going on out there... but we hardly leave "ourselves".

Wednesday, May 04, 2005

mediate!!!

Başladığım yere dönüyorum - raylara basmaya...
Ortala!
Neden ki?
"Why Jews?" sorusu aklıma geliyor.
Şu bombalanan sinagogun girişi artık değişmiş ve sola baktığımda penceremden görünüyor.
Mosad'ın web-sitesine girdim dün... Hitler'in Mein Kampf'ın Avrupa'da yayınlanması yasak ve Almanya'da o kitabın bulunması bile suç olduğunu öğrendim. Türkiye'de ise Mein Kampf ve Protocols of Zion bestseller listesinde.
Geçen ay Almanya'da Vakit gazetesi Hitler'in yaptığı politikalarını "desteklediği" için yasaklanmış...
Bir de Küçük ile Büyük arasındaki tartışma: Büyük Küçük'ün yazdığı kitabın yasaklanmasını istiyor, dava bile açmış...
"Bize ne!" derseniz - haklı olabilirsiniz...ama birşeyler gözümüzün önünden kaçıyor gibi geliyor bana gene de...
"Ne?" derseniz - haklı olabilirsiniz...ve ben de raylara basıyordum...zıııııııt! flashback!
Ortala!
Neden ki?
Akbaba olmasın diye! İyi benzetme.
Artık her sabah ve akşam kulağımda müzük varken geçiyorum Caddeden, o yüzden raylara basamıyorum - ben farkına varmadan arkadan ezer diye korkuyorum. Herkes gibi sağı ya da solu tercih ediyorum artık - daha güvenli...(kulağımda müzik varken)
Ama bence gene de Ortala! Önden gelirse - görürsün, arkadan gelirse - duyarsın. O an sağa ya da sola saparsın "anlığa" - zevkli de olur böylece - sonra o geçince gene Ortala - raylara basabasa!
Evlilik de böyle birşey galiba... Kolay değil sanırım...
Hitler ve Eva'sı, Küçük ve karısı, Büyük ve türbanlısı, Vakit gazetesi ve hocaları ve sayın Mein Kampf hayranları, akbaba olmasıııın!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home