a book "château sergo"

something is going on out there... but we hardly leave "ourselves".

Wednesday, April 27, 2005

no ordinary love during ordinary day

Çalışıyorum artık haftada 6 gün.
İstediğim gibi birazcık kilo da aldım.
İstediğim gibi (beğenmediğim olsa da) eve çıktım.
Değişik sıvıları tüketmeyi seven biri olmaktan çıkıp, istediğim gibi, katılara yöneldim.
Bir sürü yeni şeylere merakım gene arttı.
Adobe Premiere yükledim. Artık yeveş-yeveş öğrenmeye başlayacağım. Önce Nikon fotoğraf makinası, sonra da kamera alacağım... Sonra hepinizi çekeceğim! Kaçamazsınız! :P
"İddaa" da bana karşı çok iddialıymış, fakat tutturacağım, bir gün o da bana güvenir!
"No ordinary love" şarkısı da güzel, diğer şarkılar da...
Dün Nurdan'ın doğum günü "sade" ve güzeldi - T. gül buketi aldı, ben ise Sarı Casablanca... Rekabet! ;) :P
Şarap içtik, S.'nın yaptığı Tiramisu yedik, bisürü sigara içtik, müzik dinledik, sonra S.'le Nurdiş "yaba-daba-du" dansını yaptılar - çok eğlenceliydi - onları kameraya çektim (kaçamadılar işte;)). Sonra T.'ye gittim, saat gece 3'e kadar çalıştık - Moskova'ya "saldırdık"...bakalım ne olacak... Ki, herşey süpper olacak, eminim: biz de yakında İzlanda'nın devlet başkanıyla aynı havuzda yüzüp Bjork ablayla tanışacağız!
Şimdiyse, iş yerimdeyim, "Lemon Tree" şarkısı çalmaya başladı, ehehe, ne güzel sözleri, tam bana göre şimdi galibaaa, hahahah, iyi oldu!
"I'm turning my head up and down.......blablabla"
Neyse, şimdi patron gelecek and I don't want to sit on the lemon-tree...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home