a book "château sergo"

something is going on out there... but we hardly leave "ourselves".

Monday, April 25, 2005

my metonymy

"A true act is not a repetition..."

"It's not just that proofs wear out the truth, they kill it..."

-Beni seviyor musun?
-Tabii ki!
-Ama "seni seviyorum" hiç demezsin bana...
-Zaten biliyorsun ki seni sevdiğimi!
-...
-Seni seviyorum!
-...
- Sana karşı duyduğum sevgiyi iki hassas sözcükle ifade edilmesini istemem de aslında...
-Nasıl yani?
-Kuşku...
-Ne kuşkusu, ne demek istiyorsun?
-Neden soruyorsun?
-Ne neden be! Hep böyle yapıyorsun...
-Seni sevdiğim için.
-...
-Beni seviyor musun?
-...
-...

"As the agent of one part here is knowledge, the key word is control, the other must never be the Other, never be the occasion of anxious doubt."

Neyse ki, sonra evlenmişler, bir kız bir erkek çocukları olmuş, şimdi de gayet mutlular...
:P:P:P:P:P:P:P:P:P

0 Comments:

Post a Comment

<< Home