a book "château sergo"

something is going on out there... but we hardly leave "ourselves".

Thursday, March 17, 2005

Burada soguk var
Fazla kimse yok sokaklarda
Burada daha sakin
Ormanda yurumek, tertemiz gece gok yuzundeki yildizlara bakmak da var
Bugun arabaya atlayip gezdik cocuklugumdaki "bolgeleri", hic ozlemedim ama nedense - burada bir sey yok artik herhalde...
Bazi seyler var - evet
Ama bazi seyler de yok artik - evet2
Artik BUYU(duk) (ve biseyler) ISTIYORUZ herhalde
Olmayan oysa
Olana razi olurduk yoksa
Olana razi olmak buyu(mek) ise, olmayanin pesinde kosmak mi ayin diger yuzu????
Hmmmm, bilemem simdilik....
Kabul etmek istemeyenler icin - Yola cikin yoldaslar diyebilir miyiz?
Nereye?
Buyu(me)ye dogru iste! ehehehe, antagonizmalar da varmis bize ne... Yola cikacak miyiz, kalacak miyiz? En cok onu dusunmek de varmis...
Vanilyali Coca-Cola ictiniz mi hic? Burda varmis mesela...
Ama ben cola sevmem zaten...
Gercekten Sevdigin seyler hep yanindaysa (ve onlari yaninda tutabiliyorsan) BUYU(mek) Odur bence!
Ama kim Gercekten Sevmis ki? Ben bile................

((((Hala anal'dan oral'a, oral'dan jenital'a gecislerindeyiz! Isin komik tarafiyse - jenital'dan sonra geri anal'a donmemiz hep.......{Soz konusu olan sex degil tabii buarada}
Sexe gelince de - orgazm olma kilavuzu yayinlamak da varmis herhalde yakinda...))))

Her neyse,
O yuzden, sevdigin seylerin/birilerin yanina dogru, onlari aramaya, bulmaya, ve onlara sevginle kaplamaya dogru! Ehehe, Tolstoyca oldu bayagi degil mi?;) Cikolata beyaz dondurmayi kapladigi gibi olsun, yan yana...BUYU(mus) DONDURMASIna dogru...Yani Yola!
Yoldadegilsen, cikolatanin yerinde misin degil misin, ya da cikolata seni kapliyor mu, ya da bos verin, gitsin....Gene de 1 hafta sonra yolda olucaim, once hakiki yol (4 gunluk tren yolculugu), sonra BUYU(me) YOLuna cikmak da varmis...
Yasli Dean Moriarty'yle yaslanmamis Ben muappet edecekler yakinda. Kim kimi?
Iste bu kadar - var...
"Yazmak" yerine bir gun "Yansi(t)mak" gececek muhakkak!
Ve beni goremezler/okuyamazlar artik
Gorunmez olmayi isteyeceksem
Simdilik istedim, ve Yola cikiyorum (Babamin hayatimda hic olmamasi umarim engel olmaz bana), umarim, umarim
Bulutlar Dagilsin Simdi!!!
Gorusmek uzere!



0 Comments:

Post a Comment

<< Home