a book "château sergo"

something is going on out there... but we hardly leave "ourselves".

Saturday, February 26, 2005

"Trip de Trans" or Hitching to my Objet Trouvé

Dün Tribe girdim.
İlk önce pencerelere doğru yöneldim, sonra kadehe...
Belli bir süre için tripten çıkmamaya karar verdim, daldım...
"Oğlum, sen tribe mi girdin?", - duydum yan masalardan birinden.
Cevap veremedim... Zaten de kimse bana seslenmiyordu, ben de kimsenin seslenmesini istemiyordum zateN.
Uzattıkça uzatıyordum..., yudumluyordum..."yudumlar bitince ne olcak", - diye düşünüyordum.
Tripten çıkmak istemiyordum...
Soora sigara yaktım.
"Oğlum, sen tribe mi girdin?"... Bu sefer "Bana 'oğlum' deme!", - diye bir yanıt verdim...
Ve geri döndüm..., yudumları bitirmeye...,
...gerçek ama acı...
Ya hiç girmeyecektim ya da....
Son yudum kaldığında................ ................. ...... ..........di ve......yudumladım.

Tripten çıkma zamanı!
Çıktım.....

5 dk. sürmeden Arka Tribe girdim....Hani Ay'ın arka yüzünü merak edenler için - Arka Trip!
Ancak, "The first rule of Arka Trip is not to talk about Arka Trip!"
Fakat şunu söyleyebilirim ki: Arka Tripte yudumlamak daha da heyecanlıydı, orada bir şey vardı sanki, .....leylak renginde birşey.....hatırlayamıyorum şimdi.

Arka Tripten de, bugün sabah işe giderken, çıktım. Güzel hafif yağmurlu bir hava nefes almayı rahatlatıyor, vapurla Karaköy'e geçerken şu siyah "leylek"ler durdukları yerde duruyorlar dalgakıranda (ne manyaklar bunlar), vapur iskeleye yanaştığında insanlar bir yerlere koşu veriyorlar, ben de....altgeçite kadar....soora hani filmlerde olduğu gibi iki ayak yukarıya, popo aşağıya.......
bu sefer "muz kabuğu" tribine geçtim....
bayağı da uzun sürdü popomun merdivenleri sayması...1,2,3,4,5,6 ya kadar geldim.
Dört yoldaş aynı anda beni tutmaya çalıştılar....Sağolun sizlere! "Aman, aman.", - sesleriniz beni silkeledi... Biraz acıdı, ama gerçekti de aynı zamanda :P
(((Slavoj Zizek "acı çekme" kültürü ve özellikle jiletçiler hakkında ilginç bir yorum ileri sürmüştü: acı çekerek onlar Gerçekliği (Reality) yaşıyorlar Gerçek'ten (Real) uzun zamandır çıkamadıkları için...)))
Yürü be Slavoj amca! Ben de düştüğümde ve kolum-bacağım-popom acıdığında evvelki günden çıkamadığım tripten çıktım bu sefer....
........................
Ama inanılmazdı herşey.......orada!;)
ve......Sonraki sefere!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home