a book "château sergo"

something is going on out there... but we hardly leave "ourselves".

Wednesday, February 16, 2005

Oda(m)ya bir kapı resmi çizdim…
Birilerin dediği gibi.
Yazmaya başlıyorum. Ve her şey bir sözle başlıyorsa yazıyorum (söz da alındı), çok geç de olsa…Geç “çok” da olsa! Bana “az” yeter umarım bundan sonra. O’na da… (“O” – şimdilik bir Öteki olabilir)
Odalarımın var olan kapılar zaten varDIRlar, bir çizdiği(m) kapı da oldu artık…Stephen King’in “Secret Window” romanı ve filmindeki gibi değil! Pencere değil! Bir KAPI!
Var olmakta olan kapılardan çıkmaya yettiği gibi, artık yeni bir var olan kapıdan da çıkayım arada sırada biraz…J Hani “Existenz” filmi vardı ya, onun daha aydın bir versiyonunu “çekeceğim” ben…
Bir film çekeceğim ve noktaları i’nin üzerine koyacağım bir gün kesin…Böyle bir deyim var çoğu Avrupa ülkelerinde bu arada: “to dot the i”….
Belki çıksam da “içeride” hissetmem ben…
“Kendimle konuşmak ne salak bir şey…”:P…….. “O zaman Ortaya konuşayım ben…”
Evet kesinlikle doğru! “içeride” de değil “dışarıda” da değil…ORTADA! Filmi ancak “ortadan” yönetebilirim….ama ancak yönetebilirim….maalesef ki oynayamam! Oynayamam. Çizdiğim kapıysa sadece bir “film”, ve ben çizdiğime göre “yönetmen” de benim.Kapıyı açmayı deneyeceğim, evet! Senryo’yu da hayal ederim, evet! Ve nereye açıldığını da…
“Ama duvarlardır aslında tek sahip olduğum” desem, bence haksızlık olur…Woody Allen’i bu noktada çok takdir etmek istiyorum – Oynayan Oynatan ya da Oynatan Oynayan; kim nasıl istiyorsa ! Belki de oynarım :P kim bilir gidişatıJ))))))))))
Yine de hayal etmek güzeldir…Bir çıkış kapısının olduğunu bilmek…Başka bir aleme açılacağını düşünmek…..
Birilerin dediği gibi…
Ehehehe, oyunculuğa aday (adak) olmaya razıysan…
Git kapıyı Aç!;)
Hiçbir şey varsa bile!
Şimdi bil bakalım, Yönetmen kim, Oyuncu kim, Kapı’yı ilk çizen ve Kapı’dan ilk girenler kimler(???)
Film başladı bile. (ve de reklam arası ŞİMDİLİK)

/İmza – Woody Allen/
P.S: Dizilerin halk için o kadar popüler olmasının sebebini nihayet anladım…Ehehehe:P

0 Comments:

Post a Comment

<< Home