a book "château sergo"

something is going on out there... but we hardly leave "ourselves".

Tuesday, February 15, 2005

Karaköy

Karaköyün dibindeyim.
Solumda Hazarfenin tırmadığı şatomsu bir kule. Beşinci kata çıksam kanatlının o zaman nereye uçtuğunu da görebiliyorum.
Ne garip bir yer burası...
"Bir yabancı için dünyanın neresinde olursa olsun büyük şehir böyle garip bir yalnızlık duygusu veriyor."- demiş Adıvar adlı biri...
Bu şehre yabancı olmayan var mı acaba...
İş yerimdeyim - yeni iş yerim...yeni şeyler...ithalat...ithaliye...:P
Çalışıyorum, emek veriyorum herhalde, ki emeğimin soyut olma şüphesi aklımdan geçse de...
Somuttur! diye bağırayım....
......
buraya da artık bir şeyler yazmayı düşünüyorum....
hangi dilde yazsam diye çok düşündüm...bildiğim 3 dil var, ama hiçbiri "ana" sıfatını taşıYAmıyor...türkçe yazacağım! bazen de diğerlerine dönerim...bazen
dönerim...
böylece hiçbir şey "ana" olmasın burada...
an-i olsun!
ant olsun!
Ant Ol Sun!
seni de okuyacağım hep;)))
....
P.S: G. bugün bas çalacak mı acaba.......

1 Comments:

At 15 February, 2005 16:17, Blogger sunthing said...

Aramıza hoşgeldin sayın rus salatası:)Ben de seni okuycam artık.Yaşasın blog kardeşliği:P

 

Post a Comment

<< Home